positivt tänkande

 

Jag vill vara en positiv person. En sån där som alltid kommer på nånting bra med allt dåligt som händer, som får andra att må bra och vars glädje bara smittas av på alla andra runt omkring. Det kanske är lite önsketänkande att vara sån, att vara glad oavsett vad, men man kan väl gå några steg framåt åtminstone? Här kommer en lista som tvingar mig att vara positiv. Gör den du också om du vill. 
 

Vad är det roligaste som hänt idag? När hela familjen satt runt matbordet och asgarvade. 

Vad är det bästa som hänt idag? Att jag har tjänat 100 kronor.

Vilka 10 saker gör dig glad? Familjen, vännerna, Simon, mat, mina katter, pengar, sol, sommar, ledighet och kramar. 

Vilka 5 småsaker, som man knappt tänker på, gör dig glad? När man tagit en bild som man bara är såååå nöjd över, när man sätter tänderna i den perfekta jordgubben, när någon man knappt pratar med kommer fram och säger att man har något fint på sig, när man precis köpt nånting och man svänger med påsen för att man är så glad över det och att cykla barfota. 

Vad ska bli roligt att göra imorgon? Träffa Simon! 

Vad ska bli roligt att göra den här sommaren? Äta glass, bada, cykla, träffa släkten i norrland, NJUTA

Vilka 3 saker är du bra på? Att lyssna, ta det lugnt och att fotografera, kan man väl säga.. 

 

 

Yasmine

Hur nära har du och Simon till varandra? :)

Svar: Typ 3km:)
//Lovisa

2013-06-17 / 07:29:23
http://yasmine.se
Yasmine

Åååh vilken lyx!

2013-06-17 / 12:22:05
http://yasmine.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: