lever livet

Idag har jag haft det bra, och dagarna innan också! Igår var jag hos farmor och farfar och åt flera nävar med smultron. Idag har jag njutit mycket av solen, badat massor både hos Simon hela förmiddagen och hos Hanna när hon slutade jobbet. Jag har ätit jordgubbar med glass TVÅ GÅNGER (bara det gör ju dagen helt underbar). Övningskörde hem från Hanna vid nio, har läst lite Harry Potter och nu ska jag krypa ner i sängen till två avsnitt av Vampire Diaries - fyfan vad det är bra!! Dessutom har jag fått hem mina betyg idag och jag kan bara säga att jag är så oerhöööööört jäkla nöjd! Allt känns så bra idag och jag hoppas att morgondagen blir lika bra. 
 
Emelie

Håller med! Vampire diaries äger:D

2013-06-25 / 19:49:01
http://emelieefotar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: