el pelo

Idag har jag klippt mig, bilden är från igår men det blev nog ingen skillnad alls. Känner mig så nöjd med att för nåt år sen sa jag till henne ''klipp så lite du kan'' och hon svarade att det var så slitet att hon absolut minst behövde ta 4cm, helst 5. Nu när jag sa samma sak så klippte hon bara 1 ynka cm, så det märks ju inte alls förutom att håret känns mycket fräschare. Slopa plattången säger jag bara, mitt hår mår så mycket bättre. Jag frågade henne om skillnaden och hon sa att den var stor. Allt av att sluta platta! För det är ju den skillnaden jag gjort, jag tar ju hand om mitt hår på samma sätt nu som förut. Plattången är ett monster som verkligen suger ut allt liv i ditt hår, allvarligt, mitt underhår är helt förstört och är bara typ 1dm långt. Önskar att jag hade slutat tidigare med att platta, mitt hår hade varit så fint... Fast jag vet ju att jag kommer använda plattången sen när jag får igen men aldrig på samma sätt som innan - att varje dag ha spikrakt hår. Det är helt enkelt inte värt det! 
LOVISA [ foto & vardag ]

Lovisa ditt hår är så fruktansvärt fint och du med! Du behöver ALDRIG mer platta ditt hår enligt mig!

2013-06-18 / 19:43:27
http://llovisafritzson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: