latest

Här är de senaste bilderna i min mobil. Min dator är fortfarande trasig. :(
Simon och jag fixade ihop melon, banan och jordgubbar att doppa i choklad när det var filmmys hos honom senast. Om det var gott behöver jag inte ens säga... / Mina fina armband som jag har lagat/fixat ihop idag. Visst är det mittersta helt underbart fint?! Det var en fotlänk som jag hittat på stranden förra året.  
Mina fina skor från London från promenaderna till och från Simon. / Mysig picknik idag. 
Mormors fina födelsedagstårta. / Hängmattemys. 
 
En teckning som ska föreställa Miley Cyrus, egentligen inte klar men jag orkar aldrig rita kläder, hehe. / Min apfina tygpåse som jag skapade igår!! Sydde först och målade sen med vit textilfärg. "Sail the ocean" är min favorit Darin-låt. 
 
alma

åååh va snygg miley-teckningen blev!!!

2013-07-24 / 22:03:53
http://almawiola.blogspot.com
Sandra

Asfin tygpåse!!

2013-07-25 / 09:44:34
Jarina

Älskar tygpåsen!

2013-07-25 / 19:49:54
http://jarinafoto.blogg.se/
Tilde

Jättefin blogg. Har läst den länge, du är lite som en förebild. Du är så söt och verkar verkligen njuta av det fina sakerna i livet. Vad heter du på instagram? :)

Svar: Jag heter lovisaerika på instagram! Och tack så jättemycket, vad glad jag blir av att höra det!! <3
//Lovisa

2013-07-26 / 21:35:58
Cajsa Tapper

Wow vad duktig du är på att rita Lovisa! Och armbanden var galet fina ju

2013-07-30 / 10:15:46
http://tappercajsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: