de senaste dagarna

Under de senaste dagarna här uppe i Norrland har jag gjort många olika saker. Jag har varit i två sommarstugor, jag har badat både i sjön och i badtunna, jag har ritat, grillat marshmallows och paddlat kajak.
Jag har dessutom spelat minigolf (och vunnit för en gångs skull), ätit glass, doppat fötterna i det iskalla havet, fikat, gått på loppisar och läst väldigt mycket Harry Potter. Dagarna här uppe börjar ta slut och jag måste erkänna att jag såklart längtar hem lite, speciellt till Simon och kissarna. Men det är fortfarande några dagar kvar att ta vara på här uppe! Bilderna är tagna med min iphone och collaget gjort online eftersom att min dator fortfarande är trasig. :(
alma

sv: ja verkligen!!

men gud, skulle också blivit förbannad om jag var du i det läget!
Jag kopierade bildadressen (högerklicka på en bild, kopiera bildadress) från mina bilder på bloggen eller weheartit, och sen går du in på google bildsök. I sökrutan finns en liten kamera, klicka på den så kan du klistra in bildadressen! kram

2013-07-19 / 17:39:14
http://almawiola.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: