torsdagstankar

Hej! Nu sitter jag lagom varm och go i sängen och har precis kommit hem från träningen. Ska gå och ta mig en dusch och sedan göra spanskaläxan. Det här med humör är så himla roligt och konstigt, i förrgår hade jag jordens sämsta dag och var så jäkla tjurig men idag är jag jätteglad och mår så bra! Träningen idag var jätterolig, jag är så glad att jag har världens finaste vänner, jag är glad för att jag bytt skola men också för att jag och Bianca gick in och sa hej till vår förra klass idag och sen blir man ju automatiskt glad bara för att veckan börjar gå mot sitt slut. 
 Det här med ny skola och ny klass och allt sånt, jag känner mig så glad och jag är så tacksam mot bästa Julia som lät oss inkräkta klassen! Alla är så glada i klassen och då blir man ju automatiskt gladare själv. Även fast vi fortfarande är de nya tjejerna som inte så många pratar med så trivs jag superbra, jag vet ju att man kommer in i klassen förr eller senare. Även om jag saknar personerna i förra klassen så saknar jag inte att gå där, jag vet att det här var rätt beslut och jag mår så mycket bättre psykiskt. Trodde aldrig att det skulle spela sån stor roll och vara så viktigt med vilken skola man går på osv. men för mig gjorde det det! Känns verkligen superbra. Nej, nu är det dags för duschen! Vi hörs nog imorgon tror jag, men ha det bra alla ni fina människor därute! 
gammal bild, hur fint vore det inte med lite grönt ute? 
 
melanie

åh så bra att det går bra för dig i den nya klassen!

2013-01-17 / 21:50:35
http://mmifoto.blogspot.se
julia

åh va bra, är så glad för att du trivs!! ja precis det har ju inte alls gått lång tid så! <3

sv: ja köp massa kakor!!!!

2013-01-17 / 23:10:30
http://juliafrank.webblogg.se
Felicia Andreasson

Fin bild! :D

2013-01-18 / 23:54:36
http://feliciafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: