nyårslöften

Förra årets nyårslöften: 
- Sommarjobba
- Bli mer sparsam med pengarna (mat-sidan framförallt)
Spara till nytt kamerahus, och köpa de två objektiven jag vill ha.
- Bestämma mig för ett gymnasium och känna mig nöjd med det.
- Hålla kontakten med mina närmsta vänner i höst när vi börjar gymnasiet.
- SLUTA BITA PÅ NAGLARNA!
- Ha världens bästa sommar! Varje dag ska bli ett minne.
- Få över 200 prenumeranter via bloglovin!
 
Tja hahahaha det här blev ju ganska, väldans fail för jag lyckades inte med särkilt många. Nåt sommarjobb hade jag då inte om man inte räknar att måla hela staketet här hemma vilket tog en jävla evighet. Pengarna har jag kanske blivit liite mer sparsam med men inte särkilt mycket. Kamerahuset har jag ju redan men inte några objektiv. Gymnasie bestämde jag mig för men blev inte särkilt nöjd... Kontakten med mina vänner har vi hållit men inte så bra som jag önskat. Naglarna bits det fortfarande på och sommaren blev jättebra men kanske inte sådär att varje dag blev ett minne, hahaha. Det sista målet lyckades jag i alla fall med, har ju 307 just nu! 
 
Målen för 2013 är att; 
- FÖRSÖKA sluta bita på naglarna
- Sluta dra bort mina ögonfransar
- Jobba med självkänslan och självförtroendet. Det är inte dåligt men kan ju alltid bli bättre! :-)
- Vara gladare 
- Få 400 prenumeranter på bloglovin
 
Vad har ni för nyårslöften? 
Emma.

Haha ska också försöka sluta bita på naglarna....

2013-01-01 / 11:07:11
http://emmalottaa.blogg.se
Anna

Mina nyårslöften är:
- börja träna och få bra kondition
- plugga och bli klar i tid med skolarbeten
- sluta bita på naglarna
- utvecklas inom foto
- få en snyggare blogg och mer följare
- leva (låter så dramatiskt och som att jag inte har gjort det men jag tänker allderles för mycket på saker som är ganska oväsentliga)

Svar: jättebra löften ju!! hoppas du får dem uppfyllda:)
//Lovisa

2013-01-01 / 16:09:20
http://annasomfotograf.blogg.se
Cajsa Tapper

Att vara mig själv så mycket det går och göra vad som känns rätt. Allt annat kommer liksom av sig självt :)

2013-01-01 / 18:27:04
http://tappercajsa.blogg.se/
Ellen (alatariel)

Bra löften! :)

2013-01-01 / 18:34:30
http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: