frågestund

Har inte haft en frågestund på länge så jag tänkte köra på en nu! Bomba mig med bra, konstiga, dåliga, roliga och helt random frågor om du har några! Annars blir jag också väldigt glad över önskerubriker, alltså om ni har något ni vill att jag ska blogga om. Fråga på! :-)
Emelie

Kan du inte fota porträtt bilder så man ser ditt hår bättre?

2013-01-27 / 10:38:02
Sofia

Ett bra barndomsminne?
Vad tycker du bäst om med dig själv personligt/utseendemässigt?
Din favoriträtt?

Ser framemot svaren :D

2013-01-27 / 10:41:29
http://tsvphoto.blogspot.se
Tilda L

Tränar du?
Joggar/springer du något?
Hur mycket sminkar du dig?
Vad är ditt vardagliga smink?
Kan du göra en morgonrutin & kvällsrutin video? (så sjukt kul att titta på)
När började du fota?
Är Simons familj som din egen? Alltså står du dem väldigt nära?
Har Simon några syskon du umgås med tex?

Älskar din blogg Lovisa. Och du och Simon är så söta tillsammans.

2013-01-27 / 11:42:48
Emma

Favorit film/bok/mat?

2013-01-27 / 11:58:32
Michaela- Fotoblogg

- Vilken är din favorit bild du fotat?
- Din favorit outfit.
- Vad vill du arbeta med?
- Vad fotar du helst?
- Ditt favorit TV-program?
- Din dröm-fotoutrusning.

Hoppas att de fanns lite intressanta frågor att svara på! :) kram

2013-01-27 / 12:25:36
http://michaelabjorkphoto.blogg.se
anna

Vad äter du till frukost?
Vad är det godaste som du bakar?
Vilket är ditt favoritband och favoritartist?
Absoluta favoritlåt?
Vart köper du helst kläder?
Hur nöjd är du med dig själv 1-10?
Vad är bäst/ sämst med dig själv?
Vad gör dig glad och vad gör dig ledsen
Favoribloggar?

2013-01-27 / 16:51:56
cajsa

vad har du för telefon? och om du har en smartphone vilka är dina bästa appar

sen vill jag gärna se mer före och efter redigering på dina bilder, mer kläder och sånna inlägg, gärna en videoblogg för du är så söt!!

kram

2013-01-27 / 17:12:14
Julia

Kan du svara på frågorna i videoinlägg?
Hur många riktiga förhållanden har du haft?
3 ord som beskriver dig...?
Brukar du ofta resa utomlands?

Älskar din blogg! Kram!<3 //julle!

2013-01-27 / 17:26:29
http://jullelof.blogg.se
Lina

vilken är din drömkamera, och varför?
vad äter du till frukost?
vad är roligast att fota enligt dig?
hur träffades du och simon?
vilken slags musik lyssnar du på?

gillar verkligen din blogg, du tar så fina bilder!

2013-01-27 / 18:14:54
http://www.linao.blogg.se
fideli

hur hittade du intresset för foto?
har du någon gång färgat eller slingat ditt otroligt fina hår?
vilken är din favorit butik?
vad tycker du är roligast att fota?

Din blogg är BÄST lovisa! och du är så söt!♥

2013-01-27 / 19:40:41
http://fidelijohansson.blogg.se
moaeleonora.blogg.se

Hur sminkar du dig?

2013-01-28 / 16:22:05
http://moaeleonora.blogg.se/
Sandra

hur ofta träffas du och simon?:)
vad brukar ni göra när ni träffas? jag och min pojkvän brukar inte göra så mycket.. ;/
bråkar ni ofta?

sen undrar jag om du har några tips för att få bättre självkänsla? jag läste att du hade fått bättre och det vill jag oxå ha :(

2013-01-28 / 18:10:18
Andrea

Hejsan Lovisa. Jag heter då Andrea och är som vanligt inne på din blogg, nu när du Ä N T L I G E N (!!!!!!) har frågestund tänkte jag passa på att fråga alla dess frågor jag har till dig.

Varför tycker du inte om ditt lockiga hår?
Vad skulle du göra om du såg en människa misshandlas något grovt i tex. ett köpcenter med massa människor runt omkring men ingen gör något, skulle du ingripa och försöka få dom att lugna ner sig eller bara gå där ifrån som om att du inte har sett något?
Vilken var din första kamera och skulle du kunna visa någon utav dom första bilderna du fotograferade?
Har du alltid haft ett stort intresse av att fotografera eller har det kommit nu på senare år?
Skulle du kunna göra ett video inlägg med svar till alla frågor? (har knappt aldrig hört din röst...)
Om du skulle få ge tre tipps till alla oss med dålig självkänsla, vilka skulle det då vara?
Är du kristen?
Vad har du för skal till din mobil?
Och sist men inte minst,
Hur kär är du på en skala 1-∞ i Simon?

Tusen kramar från >>> ANDREA <<< SLUTA ALDRIG NÅGONSIN BLOGGA, DIN BLOGG ÄR MITT LIV!!! ÄLSKAR DEN SÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET. Fan vad desperat jag låter. Nej nu ska jag gå och skaffa mig ett liv. Ha det gött. Puss och hej. Leverpastej. HHAHHAHA. Nej inte kul. Hej då. :D

2013-01-28 / 19:13:54
http://fanniandrea.blogg.se
Mathilda

Kan du någon gång ha en photoshoot på dig själv med olika av dina klädesplagg, typ klänningar och så?
Hur liten var du när du började blogga?
Vad heter du i mellannamn?
Har du någon gång gjort nån videoblogg?
Har du nån syster?
har du någon gång haft en väldigt ledsen period?
Har dina vänner svikt dig nån gång?
Har du nån kompis som du vet att du 100% kan lita på?
vad tycker du om super mario :3?

2013-01-28 / 20:26:56
http://miinkaamera.webblogg.se
Ellen (alatariel)

Vad är du rädd för?
Något du hatar?
Ditt favorit program som liten?
Favorit film?
vad lyssnar du på för musik?
Favorit tv-serie?
Vad är din favorit bok?
Orlando Bloom eller Johnny Depp?

2013-02-01 / 13:48:25
http://alatariel.papper.fi
Mathilda ♥

Det allra bästa med Simon?
Vad heter din/a katt/er?
Ditt bästa fototips?
Ditt bästa redigeringstips?
Din dröm utrustning?
Din favorit maträtt/färg/skolämne/godis/serie/film?
Har du någon onepiece? Isåfall hur ser den ut?
Vad vill du bli när du blir "stor"?
Bästa barndomsminnet?
Har du gått på någon annan sport en volleyboll?

Din blogg är suuuuuper bra & du är jätte fin!
Kram :)

2013-02-01 / 18:23:40
http://grahnforever.blogg.se
Andrea

NÄR KOMMER SVAREN????????? KAN INTE VÄNTA!!!!!!!!!

2013-02-06 / 12:54:51
http://fanniandrea.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: