white interior

#6. Vit inredning. Något jag väldigt ofta tänker och planerar är mina framtida hus och lägenheter, haha! Jag älskar inredning och går gärna runt i affärer och tittar på vad jag vill ha när jag flyttar hemifrån. Jag älskar mammas inredningstidningar och att gå på loppis och köpa små, fina saker som man ska ha i sitt hus. Jag älskar vitt, lantligt, vita trägolv och stora fönster. Jag drömmer om ett ljust hem med mysiga krypin, kuddar och filtar överallt, fina kakelugnar, många gröna växter och ett stort badkar. Jag längtar efter att få pyssla runt, tapetsera, måla och sätta upp en massa tavlor tills mitt hus är perfekt. Helst av allt skulle jag vilja rita och designa mitt egna hus, men det kanske är lite överkurs, eller att köpa ett gammalt hus och ha ett renoveringsjobb.
 
Så var det torsdag igen och det har varit en helt vanlig dag. Jag lagade middag till mamma, mig och pappa och sen har jag spelat lite pingis med pappi också. Jag skulle så gärna vilja se de senaste vampire diaries avsnittet men jag väljer att spendera tiden med min dumma historia-uppgift istället. Den är så himla svår och krånglig att jag känner att jag verkligen måste jobba med den ett bra tag innan den ska in nästa vecka. Skulle så gärna bara bli klar med den någongång men just nu känns det som att det aldrig kommer bli klart. Menmen, lite tid till ska jag spendera på det här men sen får det vara klart för ikväll. Måste ju få andas också!  
Jarina

Åh jag älskar också vit inredning!

2013-12-17 / 15:43:59
http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: