stallet

Tittade igenom några gamla bilder och hittade de här från stallet. Ååååååh vad jag saknar de här små pluttisarna. Det var hela två somrar sen... och det var hela fyra år sen mina katter var såhär! Kattungar måste ju vara bland det underbaraste som finns, synd att de växer så fort..
 
Är hemma nu och är mätt och belåten efter världens godaste middag som mamma och jag lagade ihop! Nu har jag ont i huvudet av någon anledning så ska ta det lugnt ett tag, hoppas bara att jag inte håller på att bli sjuk för det orkar jag verkligen inte med! Mamma och jag bestämde att vi skulle titta på Mamma mia ikväll också så det blir jättemysigt. Det är redan onsdag och halva skolveckan har redan gått - skönt. Torsdag och fredag kvar, som jag tycker brukar vara jobbigast, och sedan får vi helg igen. 
 
 
Emma Surell

fyyy vad söta kattungar!!ååååhh

2013-12-04 / 18:35:53
http://emmasurell.blogg.se
Sofia

åh så fina bilder! och kattungar är verkligen söta! katter över huvud taget är söta men speciellt kattungar! håller med om att det är synd att de växer så fort...
menmen! söta är dem i varje fall! :D

2013-12-04 / 18:48:38
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: