ny kompis

Jag skulle ha pluggat historia idag men det blev inte riktigt så. Jag kollade istället på senaste solsidan & new girl och näst senaste vampire diaries. När jag sedan var igång med att plugga hann jag inte göra det särkilt länge av olika anledningar. Mamma och jag bestämde oss för att snabbrensa vinden och hitta vinterkläder, skor och leksaker till flyktingarna som kommit till Hållsta. Vi fick ihop en stor hög och jag körde sedan iväg för första gången i snön för att lämna det. Det var dagens goda gärning och jag hoppas verkligen att de slipper frysa mer! Mamma och jag har dessutom mumsat i oss kinamat och snart väntar Morden i sandhamn på TV. En väldigt fin måndag, kanske mest för att jag slapp historian... 
 
Men idag kom också min 5s ÄNTLIGEN (vem kan plugga historia då liksom?), bara lite mindre än en månad försent haha, men det finns knappt ord för hur skönt det är med en ny telefon!! Min förra iphone blev ju hundra procent knasig på alla sätt, min låsknapp funkade inte och antingen stängde den av sig helt eller så stängde bara skärmen av sig och inget gick att göra tills batteriet var utdött. De senaste veckorna började även batteriet typ glappa och bajsa ner sig, den kunde ha helt fullt batteri men ändå visa 1% nästa sekund. Jag har bokstavligen haft mobilen i laddaren hela tiden för den klarade inte mer än en minut utan. Nu har jag en ny, helt underbart fin och snabb telefon med fungerande knappar och batteri. Jag fick den som en förtidig julklapp och det är för tusan helt underbart. Tacktacktack<3
 
Sofia

så himlans kul! och så jädra snygg! :D

2013-12-10 / 09:53:50
http://skimmer.blo.gg
Cajsa Tapper

Åh vilken god gärning! :) duktiga ni är!!!

2013-12-10 / 19:15:10
http://tappercajsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: