mina julklappar

Här är det mesta av vad jag fick igår i julklapp, är så glad och tacksam för allt fint!! 
Alla tre hungergames-böckerna / pengar + biokort / 1 terabyte (!) extern hårddisk / hudfärgade promarkers och bra papper till / Safe Haven & The Lucky One böckerna av Nicholas Sparks / CONVERSE / massa skönhetsgrejer! Dessutom fick jag ju min iphone 5s av mamma och pappa för några veckor sen när min förra gick sönder. 
 
Det blev verkligen en bra jul i år med, inte bara p.g.a. presenterna utan det var trevligt med släkten på julafton och alla var glada. Tycker det är bäst när man får några saker men också pengar precis som i år, för det är ju tråkigt att bara få pengar men det är samtidigt så bra att ha så man kan köpa saker man verkligen behöver. 
 
Nu ska jag hem till Simon och mysa resten av kvällen men vi hörs nog imorgon, kram! 
Johanna - Jojjoworld

Så fina julklappar!

2013-12-26 / 11:31:29
http://jojjoworld.blogg.se/
Jarina

Så fina julklappar du fått :)

2013-12-27 / 15:09:51
http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: