hälften av de som älskar exploderar

Jag höll på att blåsa bort när jag gick hem idag så jag hade inget annat val än att värma upp mig med lite varm choklad när jag kom hem. Nu ska jag plugga matte och spanska så gott jag kan i några timmar innan jag ska laga lasagne till mig och mamma till middag (hur gott?!). Bloggen har ju hamnat lite ikläm de senaste dagarna men jag har kollat på första harry potter med mamma, jag har varit med simon hela helgen för att mina föräldrar varit i göteborg, vi har kollat på sons of anarchy och white house down som var jättebra, jag har nästan läst ut sista harry potter och jag har köpt några julklappar. Det var min helg väldigt snabbspolat. Nu har jag tre dagar kvar i skolan tills det äntligen är lite ledighet - men först ska två prov skrivas så det är dags att ta tag i det nu. Men vi hörs, puss och kram! 
Elin Ernér

HAHA återigen trodde jag att det var fetaost på bilden!!

Svar: hahahhahaha asså 😂
//Lovisa

2013-12-16 / 20:55:17
http://elinerners.blogg.se/
Saga

Haha alltså ååhh, varm choklad <3

2013-12-21 / 22:53:02
http://madebysaga.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: