frågor

Jag har blivit utmanad av Anna som gett mig 10 frågor som jag ska svara på, sen är det min tur att skriva 10 frågor och utmana 3 nya bloggare! Här kommer mina frågor och svar:
 
1. Vem har haft mest betydelse i ditt liv? Svår fråga eftersom alla har påverkat på sitt eget sätt men förutom min familj så är det nog Simon, har ju typ spenderat typ en tredjedel av min tid med honom de senaste 2,5 åren. Han betyder ju såklart väldigt mycket för mig och har hjälpt mig på många sätt! 
 
2. Vad får dig att skratta? Haha åh jag vet inte, väldigt mycket! Just nu har jag skrattat ihjäl mig åt Anas kommentarer i sitt huvud och åt hennes inre gudinna och undermedvetna, i 50 nyanser av honom. Men jag tycker väl att randomgrejer är väldigt roligt, roliga kommentarer, ansiktsuttryck och röstlägen typ som när pewdiepie säger "fridays with pewdiepie" eller när Harry säger "you don't understand" (se här) HAHAHHA. 
 
3. Vilka namn tycker du är fina? Finns så himla många fina namn men jag tycker att Hilda är jättefint, efter min gammelmormor och gammelfarmor. Annars tycker jag om Linn, Alma och Siri. Killnamn vet jag inte riktigt...
 
4. Vilken är din favoritfilm, och varför? Åh vad jobbigt att bara säga en... Jag älskar alla Harry Potter för att de är så himla, himla mysiga på alla sätt och vis. Sen älskar jag LOL bara för att den är så himla glad och gullig. Sen älskar jag
A Walk to Remember och The Notebook också för att de är så himla sorgliga men ändå fina och underbara. Såg också
A Bride for Christmas nyss också och den var också suuuuperfin. Det går verkligen inte att säga bara en. 
 
5. En maträtt du varmt kan tipsa om? KORVSTROGANOFF MED RIS allvarligt åhh. 
 
6. Vilken är din favoritaffär? Det går hela tiden i perioder men klädmässigt köper jag nog mest på gina tror jag. Annars älskar jag the body shop så himla mycket för allt är så himla fressshh, lyx och fint!! 
 
7. Vad tycker du är viktigt i livet? Självförtroende, glädje och vänner! 
 
8. Vilken är din favoritårstid och varför? Sommaren! Det är varmt, man är ledig, man kan bada, man kan gå barfota, man slipper långa byxor och jackor, man kan cykla och äta glass utan att frysa ihjäl. 
 
9. Beskriv din stil och personlighet med tre ord! Gud vad svårt men jag brukar få höra att jag är ganska glad och snäll men stilmässigt skulle jag nog säga tråkigt... eller svartvitt. 
 
10. Vad tror du händer efter detta liv? Jag kan bara inte tro på att allting tar slut och blir svart, det känns så konstigt... så jag skulle nog vilja tro att själen på något sätt finns kvar och kanske blir man till en ny varelse någonstans! 
 
..........................................................................
Jag utmanar Emma, Julia och Chloé och alla andra som också vill svara med frågorna:
 
1. Vad gör dig glad?
2. Vad gör dig ledsen?
3. Om du hade tre önskningar, vad skulle du önska?
4. Vad är du rädd för?
5. Vad tycker du om hos dig själv?
6. Vad var det roligaste som hände det här året?
7. Vad ser du fram emot under 2014?
8. Om du fick träffa vem som helst imorgon, vem skulle det vara?
9. Vad skulle du tatuera om du var tvungen? 
10. Vad skulle du vilja lära dig eller bli bättre på? 
Sofia

bra frågor och svar!

2013-12-29 / 15:23:16
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: