december

Är det bara jag som verkligen inte fattar att det faktiskt är december redan? Satt och kollade igenom mitt arkiv lite från förra året och det känns verkligen inte som att det var ett helt år sen. Även om det är skönt att tiden går fort ibland så får jag också lite ångest över det. För varje dag som går har man en dag mindre att leva, liksom. Hemskt men så är det ju.

Nu längtar jag fram till jul, tills det blir lite snö på marken och tills man verkligen känner av julstämningen överallt. Jag vet att jag skriver det här hela tiden men fy vad skönt det ska bli med lov!! Det som får mig att gå framåt är att kunna bocka av saker, att ha mindre kvar att göra, och när det blir lov kan jag bocka av en hel termin. Jag kan bocka av en massa jobbiga prov, inlämningar och tal som vi har nu de sista veckorna och då kan jag verkligen pusta ut. Nu är det alltid någonting jag kan plugga på och det är så himla jobbigt. Men snart så är det över, med tanke på hur jäkla snabbt ett helt år har gått så kan väl några veckor inte ta sån lång tid?
Amanda Jönsson

Fin bild! :)

2013-12-01 / 20:36:20
http://ammieshade.blogg.se/
Sofia

december är så mysig månad! :D

2013-12-01 / 20:44:21
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: