back beat, the word was on the street

Hej alla fina. Jag stannade hemma från skolan idag, har ändå bara en lektion så missar ingenting. Mådde inte så värst bra igår kan jag säga, hade feber hela dygnet, dunkande huvudvärk, spydde p.g.a. hostan och allt slem i halsen och sov i stort sett mellan 15.00 igår till 7 imorse. Det var så himla ofräscht imorse när jag vaknade och mitt gråa linne var mycket mörkare grått haha och mitt täcke var verkligen hur blött som helst av svett... Mår bättre idag i alla fall, har bara huvudvärken kvar och har fått i mig lite gott att äta. Det vore najs om jag kunde gå till skolan imorgon, jag vill inte missa en massa, men vi får se hur det blir med det... hoppas ni mår bra i alla fall! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: