you have faded my reality like leaves that turn to dust

Känns som att det enda jag gör är att längta till sommaren men whatthehell, sommar är ju så jäkla underbart. Finns det något dåligt med sommar egentligen? Jag menar man är fri från skola och plugg, det är varmt och soligt, man kan bada och äta glass. Men snart är vi väl där, sista sommarlovsdagen med ångest för tiden går ju så jävla fort. Nyss gick man på dagis och letade nyckelpigor - imorgon fyller jag 17 år. Hörde aldrig av mig igår eller i söndags men i lördags hade jag det mysigt ett tag med tjejerna och sedan också Simon och hans kompisar. Somnade gott hemma hos Simon och hade en trött-orkar-ingenting-dag på söndagen så jag ''arbetade'' lite här hemma med veden med pappa och sedan tog vi en springtur han och jag.   Idag har jag varit hos Simon efter skolan, cyklat hem och nu sitter jag här med datan vid köksbordet tillsammans med min storebror som faktiskt kommit hem. Snart är det mat, jag ska plugga lite engelska och sedan tänkte jag börja titta på New Girl för att Hanna och Frida sa att det var bra. Finemang med andra ord, hörs imorgon! 
alma

ååh finis
sv: köpte den på en veronica maggio konsert!! taaaack <3

2013-04-29 / 21:46:24
http://almawiola.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: