världens bästa emma

Sitter här och smajlar just nu. Kom hem vid halv sex (skoldag till halv fem), och mamma sa att jag hade fått ett paket och undrade om jag hade vunnit på en till fototävling haha. Jag sa ''va, nej inte vad jag vet...'' och öppnade. Ett jättefint brev från min älsklings Emma
Alltså jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, det finns ju inte ord. Att folk BRYR sig såhär kan man ju bara drömma om? Tänk att Emma faktiskt satt där, skrev brevet till mig och letade rätt på ett gammalt mejl där jag vann en tävling hos henne så hon fått min adress, gått och köpt godis och fasiken skickat iväg det här till mig. Bara för att hon vill och bryr sig! Det här gjorde verkligen min dag, på riktigt. Gud, mer Emmor till världen tack!! ♥
 
Tänkte bara uppdatera er lite på vad som händer. Det är så olika från varje dag, idag hörde Simon av sig så nu mår jag faktiskt bra. Lite hopp kvar i hjärtat i alla fall. Vi kanske eventuellt ska träffas någon dag i helgen, så får vi se hur jag mår efter den dagen. Puss och kram till er alla. 
Jarina

Åh, påminner om tiden då man hade brevvänner runt om i världen. Nu fick jag plötsligt lust att skriva en massa brev igen :) Så fint av Emma att göra sådär!

Svar: Åh det var så härligt! Man blev så glad när man fick ett brev. Ja visst var det, blev tårögd. <3
//Lovisa

2012-09-19 / 19:01:54
http://jarinafoto.blogg.se/
Cajsa Tapper

Åhh men gud vad snällt!!! Jag kommer också att tänka på brev nu, brukade brevväxla så mycket och köpa olika brevpapper med hästar på. haha :')
härligt att höra att du mår lite bättre. det gör mig också glad! är en gnutta frustrerad över att jag inte kom på samma sak att skicka brev, jag i ett nötskal. men hoppas du vet att jag bryr mig jäkligt mycket om dig ändå!! pusssiii <3

Svar: jag veeeeeeet jag var en riktig brevskrivare jag! satt och skrev hela dagarna, till mormor, till morfar, till farmor&farfar, till mina kusiner, till jonna och till ebba varje vecka haha! my god.. ja, idag mår jag bättre. i alla fall efter klockan fyra då jag fick ett sms av honom. var bara ett ''hej'' men ändå så visar det att han tänker på mig och vill ha kontakt. Som jag skrivit, han har inte lätt för ord så jag kan inte vänta mig ett ''ÄLSKLING JAG SAKNAR DIG JÄTTEMYCKET SNÄLLA FÖRLÅT MIG :'''('' utan hans hej är liksom det han kan skriva för att visa att han tänker på mig och saknar mig. Gjorde han inte det hade han inte skrivit hej.
Låter jättekonstigt jag vet men man förstår när man smsat med honom varje dag i ett och ett halvt år..

Det är lungt du har skrivit så fint till mig här pussss<3333
//Lovisa

2012-09-19 / 19:43:38
http://tappercajsa.blogg.se/
Emsan

Fy vad snäll hon Emma var!!

Sv; haha ja jag älskar också den bilden! Så sann!!

ELLER HUR varför ses vi aldrig? Jävla skit att vi går i olika hus :( puss på dig hjärtis

2012-09-19 / 19:54:41
http://emeliestenstrom.blogg.se
Jarina

Svar: Tack fina du <3

2012-09-19 / 20:08:30
http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: