nyklippt

Nån kanske hann snappa upp igår att jag skulle klippa mig? Frissan ville helst ta typ 3cm från mitt hår men jag fick henne till att ta bara 1... *victory* ;). Även om så lite försvann så känns håret hundra gånger fräschare och mycket lenare att dra i. Lite finare fall och lockar blev det också! Justja, luggen däremot fick sig en omgång och med lite kortare (kanske 6-7cm) bara för att göra nååååting. Nästa gång tror jag minsann att det blir pannlugg. Idag har jag på mig mitt fina Kent-linne, tycker att det är fett coooolt. 
Marina

sv: Tack så mycket!

Åh ja, har ju tyvärr ganska dåligt självförtroende. Tack så himla mycket, blir så glad när folk peppar mig <3

2012-09-08 / 11:48:11
http://baramarina.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: