hur?

Några av er ville veta hur det hände, varför Simon och jag blev tillsammans igen även fast han gjort slut förra torsdagen. Jag skulle kunna skriva värsta långa boken om allt som har hänt men det vill jag inte. Vi bestämde i alla fall att vi skulle ses och se hur allt kändes efter mer än en vecka utan varandra (eftersom att han inte riktigt visste om han ville vara tillsammans eller inte), så det gjorde vi igår. Jag märkte på honom att han verkligen hade saknat mig, han tittade på mig hela tiden och kunde inte sluta röra mig. Antingen hade han armarna om mig, smekte mitt ansikte, pillade på min arm eller höll mig i handen. Vi pratade och han sa att han visste nu hur mycket vi betyder för honom. Men det var inget av det han sa som förändrade nåt - det som gjorde det var att han var tillbaka. Han var min Simon igen, den lugna, söta, glada, omtänksamma och snälla killen som jag blev kär i från början, killen som jag blev tillsammans med. Han hade försvunnit mer och mer senaste månaderna och jag antar att jag också hade blivit någon annan. Jag blev helt ställd när jag insåg att han var tillbaka, jag började gråta när jag förstod att allt skulle bli bra. Min prins hade kommit tillbaka och den arga, läskiga personen som gjorde slut med mig var borta. Det var det jag hela tiden väntat och hoppats på.
 
Jag vill inte på något sätt hänga ut Simon om det någonstans verkar som det i texten. Jag förstår helt och hållet hur han tänkte förut, vi hade tappat gnistan lite och tog varann förgivet. Vi hade glömt bort att njuta av tiden vi är tillsammans och vi hade glömt bort hur mycket vi faktiskt älskar varandra. Vi båda behövde en påminnelse om hur det är, och den här veckan utan varandra tror jag bara har en massa positivt med sig. 
sandra

Samma sak hände för mig och min pojkvän för ca. ett år sen,när man varit ihop länge så är det lätt att lixom glömma hur mycket man betyder för varann.

Svar: Blev ni tillsammans igen? :( <3
//Lovisa

2012-09-23 / 12:59:09
http://ssandraess.webblogg.se
sandra

Ja vi blev också tillsammans igen efter en vecka :) han plingade på min dörr en morgon då jag ännu sovde, sen berättade han hur fel allting känndes och hur mycket han saknat mig. Sen grät vi tillsammans och pussades i en evighet, det var så fint och overkligt :) Vi är ännu ihop :)

Svar: Åh vad fiiiiiint!! :') <3
//Lovisa

2012-09-23 / 13:30:20
http://ssandraess.webblogg.se
kajsa

kul att höra att det löste sig!

2012-09-23 / 14:00:17
http://overtaking.blogg.se
Cajsa Tapper

Är så glad för din skull! Och Simons förstås. Detta var precis det jag ville säga hela tiden till dig, men om det nu inte skulle blivit så att ni hittade varandra igen så ville jag inte hålla på att älta "åh lovisa ni kommer bli tsm igen, ibland så blir det såhär" när jag egentligen inte visste.
Känns jätteskönt att ni löste det! För trots att veckan förde med sig bra saker så var det inte kul att läsa om hur ledsen du var... :(
Ser fram emot en gladare Lovisa nu hihi :D
kramiiiiisss <3

2012-09-23 / 14:43:42
http://tappercajsa.blogg.se/
Ellen (alatariel)

Åh vad underbart! Är så glad för din skull! :)

2012-09-23 / 15:25:36
http://alatariel.papper.fi
Amanda

Åh så glad jag blir! :)

2012-09-23 / 18:32:34
http://adovling.blogg.se/
Kajsa

Åå, jag är jätteglad för eran skull😊

Tilda L

Är jag läste inlägget om att det var ni två igen så satt jag hos mina geannar, jag satt med deras familj och tittade på tv , mitt hjärta gick på 1000 och jag gick tårar i ögonen av lycka , så himla lycklig för din skull , jag kunde liksom inte sluta le, för mig var det helt seriöst äkta glädje. Grattis världens sötaste och bästa bloggare Lovisa , jag älskar din blogg och dig. Det går inte beskriva hur glad kg är för att du och Simon äntligen är tillbaka hos varandra igen , all möjlig kärlek till er, jag är så himla happy , happyface! Grattis åter igen gullet :D ❤❤❤❤❤❤😃

2012-09-23 / 20:34:34
Christine

Han är riktigt söt!

Jag och mitt ex provade samma sak fast jag var borta i USA 6 månader och det fick inte lika lyckligt slut, men vi är vänner iaf! Det visade sig att jag hade utvecklas mer som person medans han stod stilla!

2012-09-23 / 22:54:07
http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Marie

vågat skrivet, tycker det är häftigt att du skriver om privata saker på det här viset. Riktigt inspirerande :)

2012-09-24 / 16:07:27
http://marytheory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: