godnatt

Mamma och jag har just kollat på vad jag trodde skulle vara en kärleksfilm men som visade sig vara inte alltför romantisk och glad en, snarare tvärtom haha. Tänkte försöka somna snart (läs: efter två timmars nördande med telefonen) för att jag ska slippa vara så jääääkla trött imorgonbitti. Lite tankar såhär på kvällen är att jag är väldigt glad för att jag hade en trevlig eftermiddag med pojkvännis, jag längtar tills vi får våra sketna HP-datorer i skolan, jag fasar över att jag ska klippa mig imorgon och så längtar jag tills fredag då jag minsann ska få med Simon på att vi ska baka bullar. 
Tre bilder ifrån min instagram! Jag publicerar inte så många ''fin-bilder'' där utan det är mer vardagliga fulisbilder med vad jag har för mig (ah ni ser ju, sjukt vackra sleepingface). Så ni som vill veta mer om mitt sjukligt intressanta liv, sök rätt på FISLOVIS på Insta och ''make the blue button green!!''. 
Jennsyyyy

sv; ja, snääälla kan vi inte göra det!!! jag tror jag skulle må bra av det, haha ;)
Ja, visst är det konstigt med den där känslan, samtidigt som man trivs och har massa människor runt sig så känner man sig så ensam :( Men tycker filmkväll eller fika på stan skulle vara awesome!!!! Älskar er också och jag vet att jag kanske inte säger det så ofta eller visar det osv. men ni betyder massa :)

2012-09-05 / 22:30:17
http://jennytanghoj.blogg.se
Emsi

KLART DU FÅR KOMMA OCH KOLLA! Det är på kvällstid iallafall, hör av mig med mer info sen :)

2012-09-06 / 08:48:47
http://emeliestenstrom.blogg.se
Joanna D. Hansson

Finis!

2012-09-12 / 19:45:57
http://joannadhansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: