tisdag

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av min mysiga spotify-lista som är BÄST. Jag har blandat låtar som jag lyssnat på sen sexan med några jag alltid lyssnar på nu. :) Måste ju säga att jag har jäkligt bra musiksmak hehehhehe... Click here if you want to listen. ♥
Idag har det varit en lååång dag! Skolan gick rätt segt men efter det så träffade jag min älskade vän Jonna på en fika. Var så längesen men det gör ingenting, hon var min första kompis och vi har hållit kontakten hela mitt liv även fast hon flyttat ganska långt bort. Lätt en av mina närmsta vänner även fast vi bara träffas några gånger per år, världens snällaste människa är hon. Men nu går vi i alla fall på samma skola! 
Efter det var det dags för jättemycket träning, från klockan fem till halv åtta. Nu kollar jag på TV med mamma och jag kommer verkligen sova gott inatt. Juste, mamma surprisade mig med att ge mig en baseballtröja som jag hittat på Tradera, hade tänkt den som en julklapp men jag fick det nu! Visar imorgon, puss på dig mammi! 
Ellen (alatariel)

Härlig bild!

2012-11-07 / 14:52:08
http://alatariel.papper.fi
Hanna

taaack för tipset! snodde listan, haha puss ♥

2012-11-09 / 18:25:04
http://lalahannah.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: