FRIDAY

Godmorgon allihopa, idag är det FREDAG! Säger som vanligt, ''nyss var det måndag'' men alltså på riktigt - veckorna går seriöst sjukt fort. Men jag klagar inte! Fredagar äger! 
Kommer nog bli värsta awesoma helgen tror jag, idag efter skolan ska jag och Bianca minsann traska till Godisland och köpa fredagsgodis. Har sett fram emot det hur länge som helst haha, vi förtjänar det! Efter det ska jag träffa min älsklingslouise och gå runt på stan några timmar tills hon måste iväg, då drar jag hem till Julia där bästa tjejerna håller hus och så blir det lite mys och lite gos sådär på kvällen! På lördag blir det volleybollturnering i Södertälje och efter det ska jag hem till min fina pojkvän och sova i hans sköööööna säng. På söndag så får vi se vad vi hittar på och vad som sker. Helgen kommer rocka! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: