5 konstigheter om mig

- Jag äter alltid upp salladen före maten. Alltså ni vet i skolan, man tar lite sallad och så tar man mat. Men när jag liksom sitter där och äter så kan jag inte börja på själva maten innan salladen är uppäten. Jättekonstigt. 
 
- Jag tycker nästan att jag är för smal, jag skulle gärna vilja ha lite större kroppsbyggnad eller vad man ska säga och helst av allt lite tjockare ben. Tycker att jag ser så himla spinkig ut ibland! Jag tycker liksom ''formiga tjejer'' är finast! Fast nu ska vi inte vara sånna, jag duger som jag är såklart. 
 
- Jag har alltid en av min pojkväns t-shirtar/linnen under min kudde så man låtsas att han är där, vi träffas ju mest bara på helgen. Hahahha jag är så mongo
 
- Oftast så älskar jag en person eller så liksom tål jag den inte. Antingen så är allt med personen liksom bra eller så finns det nåt jag inte tål och då ballar allt ur. T.ex. om en person smaskar (speciellt tuggummi), skryter eller har typ astråkig humor så den tror att den är rolig men man blir bara irriterad. Fast såklart finns det några som hamnar mittemellan också, haha, men oftast så är personen toppen eller botten. Ganska jobbigt, jag önskar att jag bara inte brydde mig. 
 
- Jag har nog skrivit det här tusen gånger men jag är verkligen beroende av att planera och är typ ett kontrollfreak! Att skriva listor är det bästa som finns typ. Planerar alltid alla dagar och blir typ arg om jag inte får veta saker som att vi ska åka bort ett bra tag innan.. 
 
Sofia

Det är intressant det där med kroppar. Folk med kurvor vill ha mindre av dom, och dom som har mindre kurvor vill ha mer. Du är fin som du är! :)

2012-11-16 / 10:07:20
http://tsvphoto.blogspot.com
Anonym

Jag är likadan planerar allt!

2012-11-16 / 11:38:29
emma ~ sjufoto! ★

Ja, äntligen! Någon mer som gör det, alltså äter upp sallade först, jag jag alltid så också :)

2012-11-16 / 17:40:44
http://sjufoto.blogg.se
Louise - Fotografi

JAG ÄTER OCKSÅ UPP SALLADEN FÖRST. OMG. TRODDE JAG VAR ENSAM OM DET.

2012-11-16 / 21:52:00
http://www.louisejorgensen.blogg.se
Tilda L

är också kontrollfreak! :O
haha och vad gulligt att du har Simons tröja under kudden ;)

2012-11-17 / 16:11:37
Sara Juuso

omg! jag stör mig också aslätt på andra, hittar småfel hela tiden!!

och jag är ett galet kontrollfreak, jag gör asmånga listor och planerar i minuter osv osv!!

härligt att det finns någon som mig :)

kram!

2012-11-21 / 21:20:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: