30 dagars-utmaning

Min kära vän Bianca tycker att jag bloggar dåligt så hon tyckte att jag också skulle göra den här bloggutmaningen som hon börjat med på sin blogg (nattstad.se/biancamaria). Starting now! 


Dag 1 – en nytagen bild på dig + fakta om dig själv
Dag 2 – om 10 år
Dag 3 – någon jag saknar
Dag 4 – hit vill jag resa
Dag 5 – favoritmaten
Dag 6 – favoritsuperhjälten och varför
Dag 7 – idoler
Dag 8 – något jag ogillar
Dag 9 – något jag gillar
Dag 10 – låten som stämmer in på mig
Dag 11 – en bild från en tid du saknar
Dag 12 – kul minne
Dag 13 – en bild på ditt rum
Dag 14 – en bild på dig och din familj
Dag 15 – om du hade 10 000kr
Dag 16 – en gammal bild på dig själv
Dag 17 – någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
Dag 18 – planer/drömmar/mål
Dag 19 – smeknamn du har, och varför du har dom
Dag 20 – ett pinsamt minne
Dag 21 – din tro

Dag 22 – vad gör dig annorlunda till skillnad från andra

Dag 23 – något du vill ha just nu

Dag 24 – något du inte kan leva utan
Dag 25 – bästa tvserien
Dag 26 – värsta dagen i ditt liv
Dag 27 – din bästa klasskompis
Dag 28 – en bild på dig förra året och en från nu – hur har du förändrats sedan dess?

Dag 29 – vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 30 – om jag kunde återuppleva en dag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: