Ny blogg!

Hej allihopa! Jag byter nu från min gamla blogg, lefoto.blogg.se, till hit! Det känns bra. Jag vill helt enkelt bara börja om, det kommer vara samma gamla fotogalna Lovisa som bloggar! Jag ville bara börja om, satsa liiite mer på bilderna (kanske lite mer bilder, lite mindre text), ha större bilder i inlägget, ha lite andra kategorier och slippa alla dåliga inlägg jag skrivit under mina år. Men som sagt - det här är fortfarande en fotoblogg och jag är samma person som bloggar, jag vill bara försöka göra den ännu bättre! Ni som varit kritiska till att jag byter blogg - jag är så ledsen. Snälla sluta inte följa mig förrän ni åtminstone gett den här bloggen en chans. Så stor skillnad kommer det inte vara, bara åt det bättre hoppas jag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: