Goddag

Hej! Idag har det inte hänt något speciellt förutom att jag haft min sista hemkunskapslektion och min sista spanskalektion på min skola, någonsin. Jag vet inte vad tusan som är fel med mig men istället för att vara utom mig av glädje så känns det riktigt sorgligt. Jag vet inte om jag klarar av att lämna skolan och klassen? Jag tycker om så många i min klass och har mina bästa vänner och min pojkvän i den och det kommer bara bli så himla fel att aldrig gå med dem längre? Alla av dem kommer inte ens att gå på min skola.
Äsch, livet går väl vidare antar jag. Det är ju ens eget val om man ska ta steget och hålla kontakten med de man tycker om eller om man bara låter det rinna ut i sanden. Vill man ha kontakten så går det ju faktiskt. Det här behöver ju inte direkt betyda slutet, ellerhur? Nu ska jag fortsätta grubbla haha, påväg till träningen.
cajsa tapper - fotoblogg

Håller helt med dig! Fast trodde jag var ensam om att tycka det var sorgligt faktiskt... vill helst spola tillbaka tiden (och radera alla läxor såklart) och njuta liiite mer av tiden innan sommarlovet!!

TIDEN GÅR FÖR FORT :(

2012-05-29 / 21:01:21
http://lovelycajsa.blogg.se/
Felicia Johansson

Godmorgon! Vad roligt att du ville vara med i veckans tisdagens blogg, nu är dessutom vinnaren publicerad. Ha en riktigt bra tisdag nu :)

2012-05-31 / 08:06:35
http://feliciavendela.webblogg.se/
Catrine

Jag kände samma sak som du gör veckorna innan grundskolans slut! Min bästa kompis gick i min klass och jag hade äntligen börjat känna mig säker där jag var. Jag tänkte hela tiden "tänk om jag inte får några kompisar i gymnasiet?!" men det blev bättre än förväntat. Jag träffar min bästa vän ändå, om man verkligen vill hålla kontakten med någon så gör man det! Och din pojkvän lär ju knappas springa ifrån dig, right? Gymnasiet är roligare än grundskolan. Det kommer gå BRA!

2012-05-31 / 09:34:08
http://catrine.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: