Hejdå

Det som min vän Jenny skrev på sin blogg skrev hon så bra att jag måste härma. ''Jag vet inte om jag ska vara glad över att det är över eller ledsen för att det är slut''. Det var så obeskrivligt jobbigt när folk gick runt och sa hejdå, jag hatar att säga hejdå när man vet att det är slut. Inte vi ses imorgon eller nästa vecka eller ens efter sommaren, aldrig mer. Jag har hatat min klass så jäkla mycket genom mina år men trots det betyder den så mycket för mig. Fan vad damp jag får att jag inte har insett det tidigare. Jag kommer aldrig någonsin glömma den här klassen och de fina personerna i den. Bästaste 9B.

Några bilder från avslutningskvällen: 
Jag och finaste tjejerna Jenny och Cajsa! Bästaste Felicia lånade min kamera och tog bilden!
Fina Julia och Emelie!
Min pojkvän Simon, Petrit och Filip skulle ha cykeltävling haha. Sötis Simon som ser så busig ut. ♥
Sämstaste bilden men jag bryr mig inte idag. Många ifrån min fina klass.

Nu ska jag hem till Cajsa, måste bara vänta på att vädret lugnar ner sig! Det haglar som aldrig förr, det är värsta floden vid vägen och det dånar i hela huset! Jättekul... vi som hade planerat att göra roliga saker idag. :(
Mathilda ♥

Härliga bilder! :)

2012-06-11 / 14:46:17
http://grahnforever.blogg.se/
Josefin

Jag slutar imorgon...

2012-06-11 / 18:25:09
http://josefinb.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: