5 saker om mig

- Mitt favoritgodis heter ''fizzy chips'' och är som små, avlånga sura godisar i olika färger, säljs bland annat på vissa coop och ica. Jag älskar surt godis, det funkar alltid liksom. Godis är föresten det bästa som finns tycker jag, nästan i alla fall. 
 
- Jag och min pojkvän Simon blev tillsammans 2011-03-21 så i September har vi varit tillsammans i ett och ett halvt år. Jag älskar honom så himla mycket och han är verkligen världens bästaste, helt seriöst. Han förstår mig, ställer upp på weirda saker jag vill göra, kramar mig när jag är ledsen och skrattar åt mig på ett gulligt sätt. ''I know we're young and it's still a bit early to say this, but I really hope you're the one''. Jag har faktiskt inte förstått än att den där killen som jag alltid tyckte var så snygg, drömde om och som jag var så kär i faktiskt blev kär i mig också. Ni är så söta som kommenterar att vi passar ihop o.s.v., det gör mig så himla glad. ♥ Jag älskar dig Simon av hela mitt hjärta. 
 
- När jag var liten var jag jättekinkig med mat men nu tycker jag att det mesta är supergott, med undantag för viss fisk, bacon, kassler, skinka, skaldjur, nötter och ostbågar. Grönsaker och frukter är det godaste!
 
- Jag kom in på mitt förstahandsval på gymnasiet, vilket blir en Sam-linje med medialektioner också. Känns som att det kommer bli fett, de jag vet går där säger att det är hur grymt som helst på den skolan så det känns bra! Sjukt nervös bara, jag kommer ärligt bajsa på mig när jag ska dit första dagen... 
 
- Jag stör mig så himla mycket på ''sär skrivningar'' (haha) för att det stör hela rytmen i huvudet när man läser. En annan grej är när folk inte kan stava till ''with'' utan skriver ''whit'' vilket är så jäkla fult hahahaha!! Annat jag stör mig på är t.ex. den lilla rutan som blir kvar på bilrutan när vindrutetorkarna åker runt, när man ser speglingar i TV:n, men allra mest när folk smaskar, speciellt tuggummi ''för att det är så himla coolt''. 
Agnes

Haha, jag trodde jag var den enda som störde mig på vindrutetorkarna! :)

2012-07-07 / 14:43:54
Emma Surell

usch när folk smaskar tuggummi!! ahhh min kompis gör det, blir galllalalen!

Svar: haha typ alla jag vet gör det, får damp på riktigt hahahhahahaa.... :(
//Lovisa

2012-07-07 / 15:37:11
http://emmasurell.blogg.se
louisepetré

Helt sinnes vad ni två passar bra ihop! Ni är sådana som skulle kunna vara ihop hela livet. Jag hoppas ni kommer vara det!

Svar: Aw tack lollofisen!!
//Lovisa

2012-07-08 / 16:55:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: