skinny love

Godkväll och snart godnatt! Är fortfarande sjuk så tänkte att det skulle vara skönt att gå och lägga sig i sängen snart och bara titta runt på mobilen en stund innan man somnar. Tyvärr sover jag ensam ikväll, mitt hjärta är hemma hos sig... 
 
Föresten så har jag spelat in en video idag när jag svarar på fotofrågorna sen fotostunden, dock så laggar videon bara hela tiden så jag knappt kan se på den. Nån som har haft samma problem...? Windows Movie Maker är väl antagligen för dåligt, vilket program använder ni när ni redigerar videos från systemkameror? Svar mottages gärna! 
Emelie Carlsson - hobbyfotograf!

ladda ner windows LIVE moviemaker :) det har jag när jag filmar med systemisen och ska till och redigera den :)fungerar perfa

Svar: Jag har det redan på datorn men jag provade där igår också, alltså när jag playar videon så laggar den liksom....? :( Får damp ju, alltid nåt som ska krångla känns det som! Men jag provar igen, tack för tipset!!:)
//Lovisa

2012-07-21 / 23:04:31
http://emelieccarlsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: