saker om mig

♥ Jag pratar i sömnen och har fått mycket skit för det under mina 16 levnadsår... När jag var liten var en klassiker att ha agressionsproblem på min storebror, ''MEN LUDDE SLUTAAAAAAA!!!!!'', men numera är det mer konstiga saker, såsom för ett tag sen satte jag mig upp i sängen, slog runt med armarna och skrek att det var kissar i sängen. Typ. 
 
♥ Snart börjar jag gymnasiet och jag är så jäkla nervös men ändå på ett bra sätt! Jag är nyfiken på hur allt kommer bli och väldigt sugen på att lära känna nya, härliga människor! Att börja skolan däremot är väl inte så himla kul, men lite spännande kommer det nog allt att vara. 
 
♥ Nåt som jag stör mig otroligt mycket på är när folk faktiskt gillar på facebook när ''någon har ändrat sin status från 'har ett förhållande' till 'singel'.'' Liksom hur tänker man, allvarligt? Jag fattar liksom inte hur man kan gilla det... nånstans finns det väl en gräns!  
 
♥ Jag som alltid brukar lyssna på sorglig, lugn kärleksmusik har faktiskt börjat tycka att Eminem är typ asbra, typ bäst, haha! Efter att jag såg filmen han är med i, 8 mile, så lyssnade jag på hans låtar och började faktiskt tycka att de var bra. Helknäppt. 
 
♥ Appropå Eminem... jag kan hela Love the way you lie - låten, jag kan allt han rappar hahaha! ''If she ever tries to fucking leave again I'ma tie her to the bed and set this house on fire'' kan man bara inte låta bli att sjunga med, kan faktiskt inte förstå att JAG, tjejensomgillarvärstakärlekslåtarna, börjar tycka om värsta arga rappen? 
Matilda

Haha! Så rolig :D

2012-08-04 / 17:07:58
http://littledays.blogg.se/
lovisa [foto & vardag]

Det där med att folk gillar på fb när någon gjort slut, du är inte ensam. JAG HATAR DET!

2012-08-04 / 18:18:54
http://llovisafritzson.blogg.se/
cajsa tapper - fotoblogg

Kan också Love the way you lie! :D Var sjukt stolt när jag hade lärt mig den haha!! Eminem är helt ok tycker jag :) Okej kanske inte ALLA hans låtar haha...

Svar: WOHOOOOO! Haha jag minns att när man hörde den första gången så fatta man inte nåt av vad han sa men nu så! Ja du har rätt, vissa låtar är ju sämst *sorry* :(
//Lovisa

2012-08-04 / 18:38:32
http://lovelycajsa.blogg.se
Malva

Åh, vad ska du gå på gymnasiet? :)Förstår det där med nervösheten... ;)

Svar: Sam media :)
//Lovisa

2012-08-05 / 13:27:52
http://malvaastrid.blogg.se
Isabelle[PHOTOGRAPHY]

Haha jag pratar också skitmycket i sömnen! Det finns en jätterolig app som heter "sleep talk recorder" som spelar in alla ljud den hör under natten, jättekul att lyssna på vad man säger! Haha! :D Om du inte har den så borde du absolut ladda ner den! ;)

Svar: Jag har faktiskt en sån, haha! :)
//Lovisa

2012-08-05 / 17:45:10
http://Fotogenique.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: