motljus

En gammal goding på mig från 2010, tycker att motljus är himla fint! En läsare undrade över lite tips när det gäller motljusfotografering men jag kan inte komma på något speciellt, det enda som jag brukar tänka på är att ''täcka'' solen lite, alltså med t.ex. ett blad eller sitt huvud haha, (som på bilden över fast oftast ännu mer) så att strålarna kommer fram bättre och att inte hela solen lyser in i kameran så det blir så himla ljust. Annars: Öva! 

På onsdag morgon åker jag hem igen härifrån Skellefteå, så det är bara idag och imorgon kvar. Idag ska vi ta med morfar på en sväng ut till sommarstugan på en fika annars har vi inte så mycket planerat. Hörs senare! 
 
hej

blir jätte irriterad för har frågat flera gånger om du kan göra en design/header vilket det står att du kan. men du har bara bett mig göra den själv. men har inte ens photoshop eller liknande så det går ju bra.

hejs

2012-08-06 / 11:43:09
http://jagundrar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: