första bilden

Det här är den första bilden jag tog med min nya kamera. COOLT VA? + svartvitt och brus
 
Godmorgon kompisar!!! Snart ska jag gå och fixa en lätt lunch och sen ska jag cykla iväg mot Cajsa och vi ska dra vidare emot Tuna Park! Vi kände oss lite hurtiga idag och faktiskt vara duktiga och cykla ända dit, det är ju värsta sommardagen så det kommer bli härligt. Hoppas ni kommer få en härlig dag ni också, vi hörs ikväll!
 
Föresten, jag tänkte bara säga att jag är verkligen sämst att svara på era kommentarer men jag tycker att det bara är så tråkigt att sitta och skriva ''taaaaack så mycket!'' hela tiden, men jag vill att ni ska veta att jag blir så himla superglad av alla era kommentarer, ni är så snälla allihopa! Jag ska bli bättre på att ta mig tid till att gå in på era bloggar och titta lite också, det brukar vara superkul. Men bara så ni vet, jag är ingen bitter kärring som sitter och är otacksam och inte svarar... haha! Puss på er allihopaaaaa. 
Alice Gustafsson

vänta har du köpte en ny kamera? :O

eller är det bara din vanliga fast du visar din första bild? :)

Svar: hahaha nej jag har köpt en ny kamera! :)
//Lovisa

2012-07-19 / 13:35:11
http://aliceaphotodream.blogg.se/
Alice Gustafsson

Jaha okej vad kul :)

2012-07-19 / 15:57:35
http://aliceaphotodream.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: