bodylotion

Byggde ihop en supersnabb hemmastudio för produktfotografering på typ 20 sekunder. Det blev ju asbra, bakgrunden är hur ren och fin som helst! Det gillar vi, istället för att köpa ett produktbord för flera tusen, haha! 
Tänkte tipsa om tre bra bodylotions som jag älskar, det är ju viktigt att smörja in sig nu så att brännan stannar kvar och inte flagnar bort. :) Den första heter Sweet Petals och är från Bodycologny, tror att de kan köpas på t.ex. Kicks eller Åhléns. Den luktar jättegott och man känner sig inte alls kladdig när man har använt den utan det sjunker in superfort och man känner sig len och fräsch. 
Den andra heter Moroccan Rose och kommer ifrån The Body Shop. Den är i sprayform och samma sak där: man blir inte alls kladdig. Luktar också mumsens och är superbra! Den sista kommer ifrån DermaV10, jag har köpt min på Lager 157 och den luktar verkligen supersupergott tycker jag! Den är så billig också (30-40:-) så det är en perfekt ta-med-lotion till idrotten i skolan när alla ska låna, haha! Extra plus till de två sista för att båda inte är testade på djur.  
Linnea (linneaphoto.blogg.se)

Hur mår du idag?:)

Kram

2012-07-04 / 12:34:26
http://www.linneaphoto.blogg.se
Sandra

Att de 2an och 3an inte är djurtestade är ju sjukt bra! :D Ogillar företag som testar på djur :(

2012-07-04 / 19:17:43
http://sandrami.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: