första lovdagen!

Kan inte beskriva med ord hur skönt det var att vakna i ren panik klockan 7 och tänka att fan, jag måste upp till skolan! men sen inse att jag har förfan lov, le lite och sedan somna om. Det var så sköööööööööönt! Jag tog det lite lugnt här hemma några timmar, slog in några julklappar, dammsög mitt rum och sydde och strök bakgrundstyget till studion. Ikväll ska jag iväg på nattcupen med mina tjejer och efter det åker jag hem med Simon och sover där. Vet inte riktigt vad vi kommer göra där men Simons kompis Marcus ska i alla fall spela fotboll där så. Cupen håller på under hela natten men jag vet inte hur länge vi stannar, men hoppas jag inte är helt död imorgon i alla fall för jag mååååååste panikköpa några julklappar! Nu ska jag iväg till Simon och vara där lite innan vi somsagt åker in till stan. 
 
Fick också en anonym fråga om varför jag ska byta gymnasie när jag kommer sakna min klass osv. så jag tänkte svara på det nu. Det är så att från allra första veckan så har jag känt att jag gjorde fel val och att jag inte passar in så jättebra i skolan eller klassen. Men jag kommer ändå sakna personerna i klassen, jag tror inte jag kommer sakna att gå där, om ni fattar. Sen så är goodbyes bland det värsta jag vet, hatar verkligen att säga hejdå när det gäller en längre tid, så det var väldigt jobbigt så jag blev ganska ledsen p.g.a. det och blandade ihop det med annat. Jag har somsagt velat byta sedan första veckan så jag vet att jag gör rätt val, jag tvekar inte över det nu. Det jag menar är att även om jag vill byta så finns det saker som jag tycker om där och som jag kommer sakna. 
Johanna

Sååå fin! Hoppas allt kommer gå bra i den nya skolan :)

2012-12-21 / 20:49:19
http://johannapreinitz.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: