vinnaren

Vinnaren av ett egetdesignat iPhoneskal från caseapp.se blev Hilda. Jag använde random.org för att det skulle vara random och rättvist, så stort grattis till dig Hilda som verkligen hade lyckan på din sida! Helst av allt skulle jag vilja låta er alla vinna, ni hade så fina motiveringar osv. Men ett litet tips är att skicka iväg ett mejl till caseapp, kanske vill de samarbeta med dig! Det var så jag gjorde, jag fick ju ett eget skal gratis och dessutom fick jag lotta ut ett till er. :-) Du Hilda har fått ett mejl, grattis igen! 
Och juste. Sorry att tävlingen blev fördröjd i 3 dagar, hade verkligen helt glömt bort. :( 
 
 
Hilda Lindström

Åååååh, gud vad glad jag blir! Tack så mycket slumpen!

2012-08-29 / 20:39:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: