min dag

Våra mumsiga Slagstaglassar och min finaste älsklings Simon. ♥♥♥
 
Simon och jag har hunnit med mycket idag på vår sista dag innan skolan drar igång igen! Hade en superbra dag med bland annat massa chips, godis, dricka, poolbad, tittande på race, en massa moppekörning i hela Eskilstuna, lite tittande på stan och en promenad i Rothoffsparken. Himla bra! 
 Det här med nervositet över imorgon kommer i vågor hela tiden, vissa stunder vill jag bara sätta klorna i väggen och aldrig släppa taget men ibland är jag ascool och tänker att det finns inget att vara nervös över. Känns ändå som att man är lite redo för lite uppdatering av livet typ, men imorgon kommer jag allvarligt bajsa ner mig. Åh gudars skymning... 
Cajsa Tapper

Jag håller tummarna för dig min vän!!!!! Jag slår vad om att det kommer gå hur bra som helst för dig!!!! :')

2012-08-19 / 21:54:56
http://tappercajsa.blogg.se/
Emma Surell

åh gudars vad glassarna såg goda uuuut!

2012-08-19 / 21:57:06
http://emmasurell.blogg.se
Tilda L

Hoppas det går bra imorgon :)

- din fina Simon , vill han spara till långt hår eller? 0.0

2012-08-20 / 00:32:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: