idag

Jag borde nog ha pepparpeppartaiträ-at på förra inlägget för dagen blev inte så bra. Mår inte sådär på topp och har varit alldeles för ledsen idag, känner mig inte riktigt hemma på skolan jag går på och alla tankar om att byta bara bryter ner mig inifrån. Orkar inte gå in mer på detta då jag bara blir ännu mer ledsen när jag tänker på det så jag ska istället hem till Simon nu för att få en styrkekram och förhoppningsvis komma på lite andra tankar. På måndag har jag bokat tid hos syon så vi får se vad som kommer att hända, vad som händer med klassen och sånt där. Förlåt alla fina kompisar som jag har ljugit för och sagt att det är superduper i skolan osv., jag har bara inte orkat prata om det.

Hade i alla fall en härlig eftermiddag med mina älskade gamla vänner från förra klassen, var så himla skönt att träffa folk man känner ut och innantill ett tag, även om jag ändå hade lite andra tankar i huvudet och var lite nere. 
 
Min finaste, vad hade jag tagit mig till utan dig? Utan dina armar att hitta tröst i? Hujedamig, vågar inte ens tänka på hur det skulle vara.
Anonym

Åh lovisa, är vi tvillingar på långt håll eller...?! Seriöst jag trivs inte heller särskilt bra och det har redan bildats grupperingar i min klass för att det är så många tjejer. En av mina kompisar är också sjukt osäker på sitt val och jag tror man tänker mer "shitt jag kunde ha valt nåt annat" just för att man kunde välja skola och allt den här gången. Jag är typ den enda som tar intiativ och som frågar alla saker och det känns så läskigt och jobbigt alltihop. Alla säger att gymnasiet är alla mognare och allt nlir bättre men hitills har det mesta varit sämre för mig men jag försöker vara positiv... Mådde så jäkla dåligt igår och jag önskar så att jag kunde klicka med

2012-08-24 / 21:13:32
Cajsa Tapper

... med någon i klassen nån gång!!! :'''( (råkade skicka innan kag hade skrivit färdigt, såg du allt jag skrev i den andra kommentaren?)

Styrkekramar till dig finis <3

2012-08-24 / 21:15:12
http://tappercajsa.blogg.se/
Elian Goes Crazy

grymt bra bild!

2012-08-24 / 21:27:00
http://elinagoescrazy.blogg.se
emma.

åh! jag vet precis hur du känner. mådde as bajs när jag började i min skola förra året och var så otroligt skönt att få träffa gamla klasskompisar på tonår och ba umgås och vara nära dom man är trygg med.
jag hoppas verkligen det ordnar sig för dig!
tur att du har simon! <3

2012-08-24 / 22:43:07
http://emmalottaa.blogg.se
Tilda L

Hoppas det blir bra Lovisa!
DU & Simon är jätte söta TILLSAMMANS :)
Hoppas du har det bra!

2012-08-25 / 12:57:01
fannysfotografi

åh, det låter väldigt jobbigt. jag tyckte det var jättejobbigt först att bli tvungen att byta skola i sexan till högstadiet, för kände mig väldigt utanför osv först.men jag kan inte ens jämnföra det med hur det är att börja gymnasiet, eller hur det känns för dig (jag är 97a). har inte haft tid att läsa bloggar och då inte heller din på typ hela sommarlovet och vet därför inte vilken skola du går på eller linje. läste förut att du funderade på foto/media, men om det blev det, kanske du iallafall har ett gemensamt intresse med dem i klassen? tanken på att det är min tur nästa år skrämmer mig lite och vill verkligen välja rätt allt är så tryckt och så på sin gamla skola, ju. hoppas verkligen allt blir bra för dig, det tror jag säkert att det kommer bli också, du verkar vara en så bra människa :) lycka till med gymnasiet! <3

2012-08-25 / 13:36:31
http://faanypersson.blogg.se
wilma -

Måste bara säga att du och Simon är så fina tillsammans! Och hoppas det blir bättre i skolan! Kram :)

2012-08-26 / 20:30:28
http://canonflicka.blogg.se
♥ IMAGONS - Hobbyfotograf ♥

Simos är jättesöt ju! Vill också ha en pojkvän, haha!

2012-08-27 / 14:52:52
http://imagons.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: