ett fel närmare rätt

En fin bild på Diva. Simon har inte riktigt vant sig än med en fotonörd till flickvän (nepp, inte ens efter ett och ett halvt år) eftersom att han bara står där och tittar på och fattar inte att han ger av värsta fula skuggan till bilden... 
Hej igen! Har överlevt dag 4 i skolan och idag var första dagen vi följer schemat. Det blev inte mycket plugg direkt, fick bara papper av alla sen fick man sluta. Dagen gick jättefort även fast vi inte var klara förrän halv fyra. Känns faktiskt som att jag har gjort ett bra val, alla lärare verkar jättebra och skolan är jättemysig, dessutom är kafeterian sisådär 938210381 gånger bättre än på min förra skola. Det ända som är fel är ju att min Simon inte är i närheten, redan efter en knapp vecka så känns det jättejobbigt att inte kunna krama honom precis när jag vill. Men idag är en bra dag för att helt plötsligt kom han och hälsade på mig på skolan, jag hade lektion men hann få mig en kram och en puss i alla fall. Allt går om man bara vill och fy banne mig vad jag vill vara tillsammans med den killen. Inget kan ändra på det. 
 
LINNEA GULLARBERGS

sv: tack :)

söt bild!

2012-08-23 / 17:24:29
http://lgullarbergs.blogg.se
Cajsa Tapper

Åh vad skönt för dig!! Jag är skitförvirrad av min skola, den är superstor och verkligen inte alls nära mysfaktor haha... :)

2012-08-23 / 18:36:58
http://tappercajsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: