all we are

min älsklingssiri...
Hej allihopa! Här kommer den obligatoriska vadjaghargjortigårochidag-texten: 
Igår efter en lång, riktigt dålig skoldag (vi fick nämligen vårt schema brutalt ändrat, från att sluta kring 2-3 alla dagar förutom 1 då vi gick till fyra, till att vi nu ska gå till 3, 4, halv 5, 4, 3. SKIT!!!) så åkte jag hem till Simon. Hans polers Julius och Marcus var där så vi spelade nåt (skittråkigt) spel på xbox och de åt upp mitt godis. Senare på kvällen kollade jag och Simon på en film innan vi somnade. Idag så har Simon och jag spelat pangpangspel på xbox, bakat jättestora kanelbullar och 'bara chillat' hahaha, dessutom hjälpte jag honom att skriva ihop en krönika. Mysiga dagar med den mysigaste jag vet. 
Nu sitter jag och funderar vad jag ska hitta på samtidigt som jag smsar lite med Bianca. Pratar av oss lite, känns bra. Kanske ska jag flytta aset till TV:n? 
 
Ellen (alatariel)

Vilken fin kisse katt!

2012-09-08 / 20:51:00
http://alatariel.papper.fi
ACIRES - Fotograf i Skåne

Vilken mysig bild!

2012-09-11 / 13:59:28
http://justababy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: